منابع
- آقاسی، محمد؛ شبابی، مهرشاد؛ صفوی، حنانه سادات. (1390)، عوامل جذابیت شبکه من و تو از منظر دانشجویان. دو فصلنامه جامعه پژوهی فرهنگی، پائیز و زمستان 1390، شماره 4.
- حاجی یوسفی، امیرمحمد؛ عارف نژاد، ابوالقاسم. (1390)، نشانهشناسی گفتمان در اسلام سیاسی و مردمسالار آیت آ... سیستانی. فصلنامه پژوهشنامه علوم سیاسی، پائیز 1390، ش 24.
- راود راد، اعظم؛ سلیمانی، مجید. (1390)، بازنمایی گفتمان سنت اسلامی از تجربه دینی در سینمای ایران؛ تحلیل گفتمان فیلم زیر نور ماه. فصلنامه جهانی رسانه، بهار 1390، شماره 10.
- رزقجو، سمیه. (1393)، تحلیل گفتمان آثار رضا امیرخانی؛ رمانهای «ارمیا»، «بیوتن»، «من او»، «قیدار». پایاننامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد. دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران.
- سلطانی، سید علیاصغر. (1393)، نشانهشناسی گفتمانی یک جدائی. فصلنامه مطالعات جامعهشناختی، دوره 21، ش 2.
- سلطانی، سید علیاصغر. (1392)، جزوه درسی کلاس تحلیل گفتمان.
- سلطانی، سید علیاصغر. (1384)، قدرت، گفتمان و زبان (سازوکارهای جریان قدرت در جمهوری اسلامی ایران)، تهران: نشر نی.
- صالحی زاده، عبدالهادی. (1390)، درآمدی بر تحلیل گفتمان میشل فوکو؛ روشهای تحقیق کیفی. فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی، سال 2، ش 3.
- فهیم، منصور؛ نادری جم، آزاده. (1391)، تحلیل گفتمانی فیلمنامه فیلم کافه ستاره. فصلنامه زن در فرهنگ و هنر، زمستان 1391، شماره 4.
- کسرایی، محمدسالار؛ پوزش شیرازی، علی. (1388)، نظریه گفتمان لاکلا و موفه ابزاری کارآمد در فهم و تبیین پدیدههای سیاسی. فصلنامه سیاست، دوره 39، ش 3.
- لاکلائو، ارنستو؛ موفه، شانتال. (1392)، هژمونی و استراتژی سوسیالیستی: به سوی سیاست دموکراتیک رادیکال، ترجمه: محمد رضایی. تهران: نشر ثالث.
- مقدمی، محمدتقی. (1390)، نظریه تحلیل گفتمان لاکلائو و موفه و نقد آن. فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی، بهار 1390، شماره 2.
- میثم، امید علی. (1391)، نقش شبکههای ماهوارهای فارسیزبان در تغییر سبک زندگی جوانان ایرانی، با تاکید بر شبکه من و تو. فصلنامه مطالعات جوان و رسانه، تابستان 1391، شماره 5.
- ویمر، راجر دی؛ دومینیک، جوزف آر. (1389)، تحقیق در رسانههای جمعی، ترجمه: کاووس سید امامی. تهران: سروش و مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامهای.
- یورگنسن، ماریان؛ فیلیپس، لوئیز. (1389)، نظریه و روش در تحلیل گفتمان، ترجمه: هادی جلیلی. تهران: نشر نی.
- Andaleeb, Syed Saad and Other. (2012). Credibility of TV News in a Developing Country: The Case of Bangladesh. Journalism & Mass Communication Quarterly, 89(1), 73-90.
- Bahaa-eddin M. Mazid. (2008). Cowboy and misanthrope: a critical (discourse) analysis of Bush and bin Laden cartoons. Discourse & Communication, 2(4), 433-457.
- Brunsdon, Charlotte. (2003). Lifestyling Britain; The 8–9 slot on British television. INTERNATIONAL journal of CULTURAL studies, 6(1), 5-23.
- Martins, Nicole and Kristen Harrison. (2012). Racial and Gender Differences in the Relationship Between Children's Television Use and Self-Esteem: A Longitudinal Panel Study. Communication Research, 39(3), 338-357.
- Tien Vu, Hong and Lee, Tien-Tsung. (2013). Soap Operas as a Matchmaker: A Cultivation Analysis of the Effects of South Korean TV Dramas on Vietnamese Women's Marital Intentions. Journalism & Mass Communication Quarterly, 90(2), 308-330.
- Wodak, Ruth. (2010). The glocalization of politics in television: Fiction or reality?. European Journal of Cultural Studies, 13(1), 43-62.