رحمانسرشت, حسین, ملکمی, افسانه. (1395). الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37.38), 49-77.
حسین رحمانسرشت; افسانه ملکمی. "الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37.38, 1395, 49-77.
رحمانسرشت, حسین, ملکمی, افسانه. (1395). 'الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37.38), pp. 49-77.
رحمانسرشت, حسین, ملکمی, افسانه. الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 10(37.38): 49-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login