تابان، محمد (1391). طراحی الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته اکتشافی. پایان نامه دکتری مدیریت دانشگاه تهران.
تابان، محمد؛ سیدجوادین، سیدرضا؛ پوراشرف، یاسان؛ یاسینی، علی؛ ویسه، صیدمهدی (1395). شناسایی مؤلفه های مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران با رویکرد داده بنیاد. فصلنامه مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی. 20 (2): 163-182.
سیدجوادین، سیدرضا؛ شریفی، سیدمهدی؛ رایج، حمزه (1388). نقش توسعه منابع انسانی در دستیابی به چشمانداز 1404 صنعت نفت، تهران. فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 3(8)، 77-100.
عدلی، فریبا (1386). از مدیریت دانش به توانمندسازی دانشآفرینی. ماهنامهرهیافت، 47.
مارکوارت، مایکل (1996). ایجاد سازمان یادگیرنده. ترجمه محمدرضا زالی(1385) تهران: مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران. 45.
محمد حسین طباطبایى، تفسیر المیزان، (قم: منشورات جامعه ى مدرسین). ج 2.
مکارم شیرازی، ناصر و همکاران (1366). تفسیر نمونه، قم: انتشارات دارالکتب اسلامیه.
نصیری، فخرالسادات، کریمی، ایمان (1390). مدیریت دانش سازمانی و مدیریت فرایندها، دومین همایش ملی مدیریت فرایندهای سازمانی، تهران: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
نیکبخت، اکرم؛ سیادت، سیدعلی؛ هویدا، رضا؛ مقدم، اعظم (1389). رابطهی بین مدیریت دانش با سبکهای رهبری مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیئتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. فصلنامهمدیریتاطلاعاتسلامت، 7(2).
Anderson, A. Hall Borg N. Timpka T. (2003). A model for interpreting work and information management in process-oriented healthcare organizations. International Journal of Medical Informative, 7 (2), 47-56.
Arif Hassan. (2007). Human Resource development and organizational values.journal of European Industrial Traniny, 31(6), 435 – 448.
Barandoost, R. (2001). Identification process orientation organization, Tadbir, 12 (113), 52- 60 (persian).
Barnes, B., & Shapin, S. (Eds.). (1979). Natural order: historical studies of scientific culture. Beverly Hills/London: Sage Publications.
Elias A .zerhouni M. (2008). Scientific Leadership Structure for Basic Behavioral Research, Department Of Health And Human Services National Institutes of Health Director, NIH, For the Profession and Its Professionals. Advances in Developing Human Resources.2 (3), 1–27.
Hans de Brujin, Ernst ten Heuvellof .(2010). Roel in’t veld Process Management: Why Project Management Fails in Complex Decision Making Processes, Publisher, Springer, Publication Date, -8-29.
Horgan, J. (2015). The end of science: Facing the limits of knowledge in the twilight of the scientific age. Basic Books.
Hull, D. L. (2010). Science as a process: an evolutionary account of the social and conceptual development of science. University of Chicago Press.
ISO 9000. (2005). Quality Management Systems. ISO Series.
John, J., & Johan, N. (2008). Management by Process: A Practical road-map to sustainable Business Process Management. Publisher: Butterworth-Heinemann. Publication Date: -6-17.
Niiniluoto, I. (2014). Scientific progress as increasing verisimilitude. Studies in History and Philosophy of Science Part A, 46, 73-77.
Peterson, Pat. (2010). The Dynamic Role of Innovative Scientific Leader in Organizational Culture, ProQuest LLC, 789 East Eisenhower Parkway,P.O. Box 1346
Price, A. M., & Peterson, L. P. (2016). Scientific progress, risk, and development: Explaining attitudes toward science cross-nationally.International Sociology, 31(1), 57-80.
Shibar. S (2001). New approach in total quality management in USA: For Scientific revolutions in management. Tehran: Iran-Khodro. (Persian).
Wiek, A., Ness, B., Schweizer-Ries, P., Brand, F. S., & Farioli, F. (2012). From complex systems analysis to transformational change: a comparative appraisal of sustainability science projects.
Sustainability Science,
7(1), 5-24.
www.hdr.undp.org/en/statistics