ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), 113-138.
محمد حسین ایمانی خوشخو; حمید ایوبی یزدی. "عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 13, 1389, 113-138.
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. (1389). 'عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), pp. 113-138.
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 5(13): 113-138.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login