دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,880
تعداد مشاهده مقاله54,897,611
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,738,523
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), 113-138.
محمد حسین ایمانی خوشخو; حمید ایوبی یزدی. "عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 13, 1389, 113-138.
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. (1389). 'عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(13), pp. 113-138.
ایمانی خوشخو, محمد حسین, ایوبی یزدی, حمید. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 5(13): 113-138.


login