1.

شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه

صفحه 1-24
سید سعیدا اردکانی؛ سید حبیب الله میر غفوری؛ شاهین برقی

2.

سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری

صفحه 25-46
محمود ضیایی؛ مسلم شجاعی

3.

مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران

صفحه 47-64
حسن اسدی؛ امین پور نقی؛ نوشین اصفهانی؛ حمید زیتونلی

4.

مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)

صفحه 65-84
مهدی کروبی؛ جواد یوسفی

5.

بررسی و اولویت بندی انواع حمایت های دولتی از بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر دفاتر خدمات گردشگری شهر تهران

صفحه 85-112
سید علی اکبر افجه ای؛ سید علی سجادی نایینی

6.

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

صفحه 113-138
محمد حسین ایمانی خوشخو؛ حمید ایوبی یزدی

7.

فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری

صفحه 139-168
ابوالفضل تاج زاده نمین؛ گریگور قضاریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login