دهدشتی شاهرخ, زهره, صالحی صدقیانی, جمشید, هرندی, آزین. (1391). تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(17), 1-32.
زهره دهدشتی شاهرخ; جمشید صالحی صدقیانی; آزین هرندی. "تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 17, 1391, 1-32.
دهدشتی شاهرخ, زهره, صالحی صدقیانی, جمشید, هرندی, آزین. (1391). 'تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(17), pp. 1-32.
دهدشتی شاهرخ, زهره, صالحی صدقیانی, جمشید, هرندی, آزین. تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 7(17): 1-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login