1.

تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری

صفحه 1-32
زهره دهدشتی شاهرخ؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ آزین هرندی

2.

پیکربندی راهبردهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران ، مورد مطالعه: هتل ها و هتل آپارتمان های شهرستان مشهد

صفحه 33-90
علیرضا پویا؛ حامد مختاری

3.

جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 61-86
محمود ضیایی؛ علی اصغر سعیدی؛ مژگان تراب احمدی

4.

بررسی اثرات گردشگری بر دارایی ها و فعالیت های معیشتی مردم در چارچوب معیشت پایدار گردشگری، مطالعه موردی روستای زیارت

صفحه 73-92
محمود جمعه پور؛ نرگس کیومرث

5.

بررسی رابطه بین رونق گردشگری و سرمایه اجتماعی در مناطق ساحلی دریای خزر

صفحه 93-110
علی اکبر امین بیدختی؛ نوید شریفی

6.

محاسبه ضرایب اشتغال زایی بخش گردشگری در اقتصاد ایران: با استفاده از مدل داده – ستانده

صفحه 151-172
سعید عیسی زاده؛ سوده قدسی

7.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری رابطه متضاد میان بخش کشاورزی و گردشگری،( نمونه مورد مطالعه: چالوس، نوشهر)

صفحه 173-203
مصطفی قدمی؛ صادق صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login