حسینی, میرزا حسن, فرهادی نهاد, رومینا. (1391). شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 109-132.
میرزا حسن حسینی; رومینا فرهادی نهاد. "شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1391, 109-132.
حسینی, میرزا حسن, فرهادی نهاد, رومینا. (1391). 'شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 109-132.
حسینی, میرزا حسن, فرهادی نهاد, رومینا. شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 3(8): 109-132.