- بمانیان، محمدرضا. پورجعفر، محمدرضا. محمودی نژاد، هادی(1388). ارائه مدل پیشنهادی جهت پیاده سازی گردشگری الکترونیک در راستای اصلاح الگوی مصرف منابع گردشگری هدف در طرحهای توسعه گردشگری روستایی )بررسی تطبیقی و ارائه مدل پیشنهادی با توجه به شرایط معاصر ایران(، فصلنامه مدیریت شهری شمار23، 88-71
- پورفرج، علیرضا. عیسی زاده روشن، یوسف و چراغی، کبری.(1387). فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت گردشگری، رشد اقتص ادی. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین شماره. 13،66-46
- تاج زاده نمین، ابوالفضل(1388)، "نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری" دو فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت، 46-27
- تاج زاده نمین،ابولفضل. اعتمادی،گلنوشا." عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی" فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات جهانگردی سال هفتم شماره 16 پائیز و زمستان 90، 115-91
- دیواندری، علی؛ عابدی، احسان و ناصرزاده، سیدمحمدرضا (1392)، ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی مؤثر بر کیفیت سیستمهای ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی، مدیریت فناوری اطلاعات، سال پنجم، شماره 1، 19-36.
- روحانی، سعید و زارع رواسان، احد (1392)، شناسایی و دسته بندی عوامل مؤثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، شماره 5.
- کاظمی، مصطفی. فیاضی، مرجان و میرزاده، ملیحه(1384) موانع استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری ایران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین شماره2. 66-49
- سید نقوی، میرعلی ,جمال آباد شکیبا، (1390)، الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی، پژوهش های مدیریت عمومی، دوره : 4، شماره : 12، 95 -110
- نظری، محسن و بغدادی، مرجان (1392)، شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر خریدهای آنی آنلاین در فروشگاههای تخفیف گروهی در ایران. مدیریت فناوری اطلاعات، سال پنجم، شمار ه 53.
- الهی، شعبان، شایان، علی، قیصری رمضانیان، ملیحه(1388)، "طراحی چهار چوبی برای پذیرش تجارت الکترونیکی از سوی کاربران:تبیین نقش اعتماد، کیفیت و رضایت"، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.
- Andreu , L., Joaqun, A., Bigne , J.E and Mattila, A.S. (2010). An analysis of ebusiness adoption and its impact on relational quality in travel agency supplie relationships. Tourism Management, (6) 31
- Bayraktar, E., E.Tatoglu, A. Turkyilmaz, D. Delen, and S. Zaim. (2012). Measuring the efficiency of customer satisfaction and loyalty for mobile phone brands with DEA. Expert Systems with Applications 39: 99–106.
- Carlson, J. and O’Cass, A. (2010). Exploring the relationships between e-service
- Chang, H.H. & Chen, S.W., (2009).“Consumer perception of interface quality, security, and loyalty in electronic commerce”, Information & Management, 46, 411–417.
- Cyr, Dianne, Hassanein, Khaled, Head, Milena and Ivanov, Alex (2007), The role of social presence in establishing loyalty in e- Service environments, Interacting with Computers, Vol. 19
- Forgas,S., Palau, R., Sánchez, J. and Huertas García, R. (2011). Online drivers and offline influences related to loyalty to airline websites, Journal of Air Transport Management, 18: 43-46.
- Goles, T., Lee, S.J., Rao, S.V. and Warren, J. (2009 ), Trust violations in electronic commerce: customer concerns and reactions. Journal of Computer Information Systems, (1) 49. pp. 1-9.
- Ho, C.I. and Lee, Y.L. (2007). The development of an e-travel service quality scale, Tourism Management, 28: 1434-1449
- Kim, M.R. (2010). The importance of customer satisfaction and delight on loyalty in the tourism and hospitality industry, Unpublished PhD dissertation. Michigan State University, USA.
- Kim, Myung-Ja, Chung, Namho and Lee, Choong-Ki (2011), The effect of perceived trust on electronic commerce: Shopping online for tourism products and services in South Korea, Tourism Management, Vol. 32, pp: 256-265.
- Kim, S. and Mattila, A.S. (2011). An examination of electronic video clips in the context of hotel Websites, International Journal of Hospitality Management, 30: 612-618.
- Kim,M. Chung,N. Ki Lee,G. (2011). The effect of perceived trust on electronic commerce: Shopping online for tourism products and services in South Korea. Tourism Management 32 256–265, Journal of Services Marketing, 24(2): 112-127
- Koksal, Y. (2015). An Investigation of the Important Factors Influence Web Trust in Online Shopping, Journal of Marketing and Management, 6 (1): 28-40.
- Rabinovich, Elliot (2007), Linking e-service quality and markups:The role of imperfect information in the supply chain, Journal of Operations Management, Vol. 25, pp: 14˚ 41.
- Salwani, Mohamed Intan, Marthandan, Govindan, Norzaidi, Mohd Daud and Chong, Siong Choy (2009), E-commerce usage and business performance in the Malaysian tourism sector: empirical analysis, Information Management & Computer Security, Vol. 17, No. 2, pp: 166-185.
- Torabi,M,. Zamani,K (2010), Mobile Banking and Its Security Issues, In Proceedings of the 5th International Conference on E-Commerce in Developing Countries (ECDC): with focus on expert, Kish Island, Iran.
- Wu, K., Zhao, Z., Yuxiang, Zhua, Q ,.Tan, X., Zheng, H. (2011). A metaanalysis of the impact of trust on technology acceptance model: Investigation of moderating influence of subject and context type,. International Journal of Information Management , (6) 31.pp. 581-572.
- Yusuf, E. ( 2012). Analysis of Market-Based Approach on the Customer Value and Customer Satisfaction and Its Implication on Customer Loyalty of Organic Products in Indonesia. Procedia - Social and Behavioral Sciences 40: 86 – 93.
|