محبوبی, طاهر. (1392). اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
طاهر محبوبی. "اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 30, 1392, 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
محبوبی, طاهر. (1392). 'اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(30), pp. 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052
محبوبی, طاهر. اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 9(30): 165-186. doi: 10.22054/jep.2013.6052


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login