دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,578,381
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,279,738

1.

ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور

صفحه 1-24
دریاناز پهلوانی نژاد

2.

فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد

صفحه 25-54
حسین تربتی نژاد

3.

پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت

صفحه 55-78
محمدعلی رستمی نژاد

4.

بررسی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان به شیوه اجتماع پژوهشی در افزایش هوش هیجانی دختران دبیرستانی

صفحه 79-106
هما رضایی

5.

مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران

صفحه 107-126
فروغ الصباح

6.

تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی

صفحه 127-144
بهرام صالح صدق پور

7.

اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات

صفحه 145-164
سکینه سلطاتی کوهبنانی

8.

اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای

صفحه 165-186
طاهر محبوبی

9.

اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه

صفحه 187-106
محمد سعید احمد


login