جواهری، ف ؛ باقری، ل. (1386). تأثیر اینترنت بر سرمایه اجتماعی و انسانی. مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی (ویژه نامه تخصصی علوم اجتماعی 4)، شماره 58.
دوران، ب. (1383). تأثیر فضای سایبرنتیک بر هویت اجتماعی. رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس.
شکفته، م. (1387). جهانی سازی و جامعه اطلاعاتی. ماهنامه دوزبانه اطلاع یابی و اطلاع رسانی. سال دوم، شماره یازدهم.
کلانتری، م. (1387). روشهای آماری برای تمرین و پژوهش با مدیریت SPSS. تهران: فرهنگ سبز.
کلانتری، م., صفاکیش، م. (1393). کاربرد Amos در مدل سازی معادلات ساختاری. تهران: متین.
میرهاشمی، م.(1391). راهنمای نگارش و تنظیم مقاله های علمی در علوم رفتاری و اجتماعی. رودهن: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن.
مردیت، گ. والتر، ب. جویس، گ.(1386). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی ( ترجمه احمد رضا نصر و همکاران). تهران: سمت و شهید بهشتی. ( تاریخ انتشار به زبان اصلی 2007).
معافی مدنی، خ. (1385). رابطه بین فناوری اطلاعات و بحران هویت در بین دانشجویان واحد ساری. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری.
مکوند حسینی، ش و طبری، ط. (1387). بررسی هویت یابی عقیدتی و بین فردی دانش آموزان شاهد در مقاطع تحصیلی سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، سال دوم، 1، 103-81.
Cohen, J. (1988). Statistical power analysis for the behavioral sciences (2nd ed.).New York: Academic Press.
Giles, D. C. (2002). Advanced research methods in psychology: New York: Rout ledge.
Marcia, J,E. (1980). Identity in adolescence in Handbook of adolescent psychology (ed) by Adelson. J (1980), John Willy and Sons, New York.
Markstorm. Adams, C., Hofstra, G. and Dougher, K (1994), the ego virtue of fidelity: a case for the study of religion and identity formation in adolescence, Journal of Youth and adolescence 23: 453 – 469.
Meyers, L.S , Gamest. G., & Goarin, A. J. (1984).Applied multivariate research, design and interpretation, Thousand oaks. London. New Deihi, Sage publication.