صالحی صدقیانی، جمشید و همکاران. ۱۳89«بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روشهای دادهکاوی». فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات. سال اول، شماره 2، زمستان 1391، صفحات 147 تا 162.
سن گوتیا، آی. ان (تابستان و پاییز ۱۳۷۲) «مروری بر کتابسنجی، اطلاعسنجی، علمسنجی و کتابخانه سنجی». ترجمه مهر دخت وزیر پور کشمیری (گلزاری)، اطلاعرسانی، دوره دهم (جدید) ۲ و ۳: ۳۸ـ۵۸.
حری، عباس. ۱۳۷۲ «مروری بر اطلاعات و اطلاعرسانی». تهران. دبیرخانه هیئتامنای کتابخانههای عمومی کشور، نشر کتابخانه.
Wang, M. Y. Fang, S. C. & Chang, Y. H. (2015). Exploring technological opportunities by mining the gaps between science and technology: Microalgal biofuels. Technological Forecasting and Social Change, 92, 182-195.
Mingers, J. & Leydesdorff, L. (2015). A review of theory and practice in scientometrics. European Journal of Operational Research, 246(1), 1-19.
Jusoh, S. & Alfawareh, H. M. (2009). Agent-based knowledge mining architecture. In Proceedings of the 2009 International Conference on Computer Engineering and Applications, IACSIT (pp. 602-606.
Karanikas, H. & Theodoulidis, B. (2002). Knowledge discovery in text and text mining software. Centre for Research in Information Management, Department of Computation.
Alwidian, S. A. A. Bani-Salameh, H. A. & Alslaity, A. A. N. (2015). Text data mining: a proposed framework and future perspectives. International Journal of Business Information Systems, 18(2), 127-140.
Chiwara, M. Al-Ayyoub, M. Hossain, M.S. Gupta, R. (2006). Data Mining Concepts and Techniques Association Rule Mining, State University of New York, CSE 634, Chapter 8.
Özyurt, Ö. & Köse, C. (2010). Chat mining: Automatically determination of chat conversations’ topic in Turkish text based chat mediums. Expert Systems with Applications, 37(12), 8705-8710.
Cheng, N. Chandramouli, R. & Subbalakshmi, K. P. (2011). Author gender identification from text. Digital Investigation, 8(1), 78-88.
Al-Zaidy, R. Fung, B. C. Youssef, A. M. & Fortin, F. (2012). Mining criminal networks from unstructured text documents. Digital Investigation, 8(3), 147-160.
Moon, S. & Song, R. (2015). The roles of cultural elements in international retailing of cultural products: An application to the motion picture industry. Journal of Retailing, 91(1), 154-170.