بیچرانلو, عبدالله. (1395). مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), 59-92. doi: 10.22054/cs.2016.7167
عبدالله بیچرانلو. "مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 6, 1395, 59-92. doi: 10.22054/cs.2016.7167
بیچرانلو, عبدالله. (1395). 'مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), pp. 59-92. doi: 10.22054/cs.2016.7167
بیچرانلو, عبدالله. مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(6): 59-92. doi: 10.22054/cs.2016.7167


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login