قاسمی, امید, خاکی, احمد. (1395). ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نشانه‌شناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 51-66. doi: 10.22054/soece.2017.7277
امید قاسمی; احمد خاکی. "ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نشانه‌شناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1395, 51-66. doi: 10.22054/soece.2017.7277
قاسمی, امید, خاکی, احمد. (1395). 'ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نشانه‌شناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 51-66. doi: 10.22054/soece.2017.7277
قاسمی, امید, خاکی, احمد. ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نشانه‌شناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 1(3): 51-66. doi: 10.22054/soece.2017.7277


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login