ایران پناه، نصراله.، غفاری، محمد و شهبازی، غلامرضا. (1392)، بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ۲(۵)، 158-146.
رنجبریان، بهرام و غفاری، محمد. (1391). تاثیر جنسیت بر استنباط از ریسک های سفر در بین گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ۱(۲)، ۱۱۲-95.
رنجبریان، بهرام و قنبری، حسن. (1384). وجه استنباط شده از مقصد گردشگری عاملی برای کسب مزیت رقابتی در صنعت توریسم و گردشگری، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران.
رنجبریان، بهرام و غفاری، محمد. (1391). ارزیابی نقش سن در استنباط از ریسک های سفرهای خارجی گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه، مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، ۳(۹)، 31-19.
صمدی، منصور. (1391). بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ۱(۳)، 66-87.
منصوری موید، فرشته و سلیمانی، سمیرا. (1391). ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد، فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، ۷(۱۸)، ۹۳- ۱۱۰.
همتی، رضا و زهرانی، داود. (1393). بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ۳(۱۰)، ۱۸۲- ۲۰۴.
Assaker, G., Vinzi, V. E., & O’Connor, P. (2011). Examining the effect of novelty seeking, satisfaction, and destination image on tourists’ return pattern: a two factor, non-linear latent growth model. Tourism Management, 32(4), 890-901.
Baloglu, S. (2000). A path analytic model of visitation intention involving information sources, socio-psychological motivations, and destination image. Journal of Travel & Tourism Marketing, 8(3), 81-90.
Chao, W. Z. (2005). Marketing tools as factors in destination image. formation Master of Science Dissertation, San Jose state university.
Chen, H. J., Chen, P. J., & Okumus, F. (2012). The relationship between travel constraints and destination image: a case study of Brunei. Tourism Management, 35(1), 198-208.
Chew,E.Y.T., Jahari.S.A.(2014). Destination image as a mediator between perceived risks and revisit intention: A case of post-disaster Japan. Tourism Management, 40, 382-393.
Chi, C. G. Q., & Qu, H. (2008). Examining the structural relationships of destination image, tourist satisfaction and destination loyalty: an integrated approach. Tourism Management, 29(4), 624-636.
Coshall, J.T. (2003). The Threat of Terrorism as an Intervention of International Travel Flows. Journal of Travel Research, 42(1), 4–12.
Dolnicar, S. (2005). Understanding barriers to leisure travel: tourist fears as a marketing basis. Journal of Vacation Marketing, 11(3), 197-208.
Fuchs, G., & Reichel, A. (2006). Tourist destination risk perception: the case of Israel. Journal of Hospitality & Leisure Marketing, 14(2), 83-108.
Kozak, M., Crotts, J. C., & Law, R. (2007). The impact of the perception of risk on international travelers. International Journal of Tourism Research, 9(4), 233-242.
Lehto, X., Douglas, A. C., & Park, J. (2008). Mediating the effects of natural disasters on travel intention. Journal of Travel & Tourism Marketing, 23(2/3/4), 29-43.
Lepp, A., Gibson, H., & Lane, C. (2011). Image and perceived risk: a study of Uganda and its official tourism website. Tourism Management, 32(3), 675-684.
Li, M., Cai, L. A., Lehto, X. Y., & Huang, Z. (2010). A missing link in understanding revisit intention e the role of motivation and image. Journal of Travel & Tourism Marketing, 27(4), 335-348.
Murphy, L., Moscardo, G., & Benckendorff, P. (2007). Using brand personality to differentiate regional tourism destinations. Journal of Travel Research, 46(1), 5-14.
Prayag, G., & Ryan, C. (2011). The relationship between the ‘push’ and ‘pull’ factors of a tourist destination: the role of nationality - an analytical qualitative research approach. Current Issues in Tourism, 14(2), 121-143.
Qi, C. X., Gibson, H. J., & Zhang, J. J. (2009). Perceptions of risk and travel intentions: the case of China and the Beijing Olympic Games. Journal of Sport & Tourism, 14(1), 43-67.
Qu, H., Kim, L. H., & Im, H. H. (2011). A model of destination branding: integrating the concepts of the branding and destination image. Tourism Management, 32(3), 465-476.
Quintal, V., Lee, J., & Soutar, G. (2010). Risk, uncertainty and the theory of planned behavior: a tourism example. Tourism Management, 31(6), 797-805.
Rittichainuwat, B. N. (2006). Tsunami recovery: a case study of Thailand’s tourism. Cornell Hotel & Restaurant Administration Quarterly, 47(4), 390 - 404.
Reichel, A., Fuchs, G., & Uriely, N. (2007). Perceived risk and the non institutionalized tourist role: the case of Israeli student ex-backpackers. Journal of Travel Research, 46(2), 217-226.
Reichel, A., Fuchs, G., & Uriely, N. (2009). Israeli backpackers: the role of destination choice. Annals of Tourism Research, 36(2), 222-246.
Rittichainuwat, B. N., & Chakraborty, G. (2012). Perceptions of importance and what safety is enough. Journal of Business Research, 65(1), 42-50.
Roehl, W. S., & Fesenmaier, D. R. (1992). Risk perceptions and pleasure travel: an exploratory analysis. Journal of Travel Research, 30(4), 17-26.
Tasci, A. D., & Gartner, C. W. (2007). Destination image and its functional relationships. Journal of Travel Research, 45(5), 413-425.
Taylor, T., &Toohey, K. (2006). Impacts of Terrorism-related Safety and Security Measures at a Major Sport Event. Event Management, 9, 199–209.