محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. (1395). نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), 203-238. doi: 10.22054/cs.2017.19182.169
مصطفی محمّدی; سیّد محمّد میرتقیان رودسری. "نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 8, 1395, 203-238. doi: 10.22054/cs.2017.19182.169
محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. (1395). 'نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), pp. 203-238. doi: 10.22054/cs.2017.19182.169
محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(8): 203-238. doi: 10.22054/cs.2017.19182.169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login