ایمانی, معصومه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس, غباری بناب, باقر. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(24), 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547
معصومه ایمانی; حمید علیزاده; فرنگیس کاظمی; باقر غباری بناب. "تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 24, 1395, 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547
ایمانی, معصومه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس, غباری بناب, باقر. (1395). 'تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(24), pp. 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547
ایمانی, معصومه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس, غباری بناب, باقر. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 6(24): 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login