- ابراهیمی، شهروز. (1392)، رابطه شبکههای اجتماعی و مشارکت سیاسی، فصلنامه راهبرد، سال بیست و دو، شماره 66.
- باستانی، سوسن؛ اعظم آزاده، منصوره؛ سلطانی، فاطمه. (1388)، شبکههای اجتماعی و رفتار رأی دهی جوانان در شهر مشهد، مجله جامعهشناسی ایران، دوره 10، شماره 3، صص 26-3.
- ببی، ارل. (1385)، روشهای تحقیق در علوم اجتماعی، ترجمه: رضا فاضل، جلد اول، تهران: انتشارات سمت.
- بشیر، حسن؛ طاهری، سیدحمید. (1394)، تحلیل گفتمان فیلمهای تبلیغاتی نامزدهای دهمین دورة انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران. (1388)، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست، سال چهارم، شماره 13.
- بیکر، ترز آل. (1386)، نحوه انجام تحقیقات اجتماعی، ترجمه: هوشنگ نایبی، تهران، نشر نی.
- پراتکانیس، آنتونی، آرنسون. (1380)، عصر تبلیغات؛ استفاده و سوءاستفاده روزمره از اقناع، ترجمه: کاووس سیدامامی و محمدصادق عباسی، تهران: سروش.
- پناهی، محمدحسین. (1380)، مقایسه شعارهای انتخاباتی مجلس ششم تهران بـا شعارهای انـقلاب اسلامی، فصلنامه علوم اجتماعی، شماره 13.
- پوری، احسان. (1390)، بررسی نقش و تأثیر فیس بوک بر شکلگیری شبکههای اجتماعی از دیدگاه متخصصان و کارشناسان امور رسانه، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
- دلاور، علی. (1382)، مبانی عملی و نظری پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی، تهران: انتشارات رشد.
- سولیوان تیم او و دیگران. (1385)، مفاهیم کلیدی ارتباطات، ترجمه: میرحسن رئیس زاده، تهران: نشر فصل نو. (نشر اثر اصلی بیتا).
- شیفر، ریچارد آل؛ مندن هال، ویلیام؛ اوت، لایمن. (1382)، آمارگیری نمونهای، ترجمه: کریم منصورفر، تهران: سمت.
- طالب، مهدی؛ ایمانی جاجرمی، حسین ، فیروزآبادی ، سیداحمد و صادقی ، علیرضا. (1390)، رویکردهای توسعه در شعارهای تبلیغاتی هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران، مجله مطالعات جامعه شناختی، دوره 18، شماره 38.
- طالب، مهدی؛ یوسفوند، سامان و یوسفوند، علی. (1392)، تحلیل محتوای کیفی شعارهای تبلیغاتی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرخرم آباد: از منظررویکردهای توسعه محور، فصلنامه علوم اجتماعی، شماره 6، صص 79-43.
- علوی پور، مرتضی. (1391)، تبلیغات انتخاباتی، شیوههای کلاسیک و مدرن، فصلنامه مطالعات انتخابات، سال اول، شماره 1.
- مک کوایل، دنیس. (1385)، درآمدی بر نظریههای ارتباط جمعی، ترجمه: پرویز اجلالی، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها (نشر اصلی 1996).
- نصیری، بهاره. (1389)، بررسی نقش مشارکتی رسانهها در انتخابات، رسانهها و مشارکت سیاسی، پژوهشکده تحقیقات استراتژیک.
- ویلیامز، کوین. (1386)، درک تئوری رسانه، ترجمه: رحیم قاسمیان، تهران: نشر ساقی.
- هرمز، مهرداد. (1378)، جامعهپذیری سیاسی، تهران: پاژنگ.
-
http://www.Javann.ir/791646
- Bignell, Jonathan. (2004). An Introduction To Television Studies, Routledge. London: sage publication.
- Grosseck, Gabriela, Ramona, Bran, Laurentiu, Tiru. (2011). Dear teacher, what should I write on my wall? A case study on academic uses of Facebook, Procedia Social and Behavioral Sciences 15, 1425-1430.
- Tyler, T. (2012). “Social networking and Globalization”, Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 4, No. 6, July 2013.
- Vidal, C., J, Martinez., M, Fortuno and M, Cervera. (2011). University Students’ Attitudes Towards and Expectations of the Educational Use of Social Networks. RUSC, VOL. 8 No 1, pp: 186-199.