1.

نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان

صفحه 9-42
سید محمد مهدی زاده طالشی؛ اقبال خالدیان؛ مهراوه فردوسی

2.

پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای

صفحه 43-88
سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی

3.

عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

صفحه 89-112
اسماعیل عالی زاد؛ نازگل ابراهیم طاری

4.

تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد

صفحه 113-141
محمد حسینی مقدم؛ تهمینه شاوردی؛ فروزنده جعفرزاده پور

5.

جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT)

صفحه 142-171
علی امیدی؛ مهرداد رشیدی علویجه

6.

بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد)

صفحه 172-211
کبری کریمیان؛ مهربان پارسامهر؛ سید علیرضا افشانی

7.

تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی)

صفحه 212-263
محمد مهدی فرقانی؛ رامین شمسایی نیا

8.

گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام

صفحه 265-310
اعظم راودراد؛ گلنار گیشنیزجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login