دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,663
تعداد مشاهده مقاله54,007,873
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,369,507

1.

نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان

صفحه 9-42
سید محمد مهدی زاده طالشی؛ اقبال خالدیان؛ مهراوه فردوسی

2.

پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای

صفحه 43-88
سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی

3.

عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

صفحه 89-112
اسماعیل عالی زاد؛ نازگل ابراهیم طاری

4.

تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد

صفحه 113-141
محمد حسینی مقدم؛ تهمینه شاوردی؛ فروزنده جعفرزاده پور

5.

جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT)

صفحه 142-171
علی امیدی؛ مهرداد رشیدی علویجه

6.

بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد)

صفحه 172-211
کبری کریمیان؛ مهربان پارسامهر؛ سید علیرضا افشانی

7.

تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی)

صفحه 212-263
محمد مهدی فرقانی؛ رامین شمسایی نیا

8.

گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام

صفحه 265-310
اعظم راودراد؛ گلنار گیشنیزجانی


login