- سورین، ورنر جی؛ تانکارد، جیمز دبلیو. (1381)، «نظریههای ارتباطات»، ترجمه: علیرضا دهقان، مؤسسه انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
- لیتل جان، استیفن. (1384)، «نظریههای ارتباطات»، ترجمه: مرتضی نوربخش و اکبر میرحسنی، تهران: انتشارات جنگل.
- مهدیزاده، محمد. (1384)، «مطالعه تطبیقی نظریه کاشت و و دریافت در ارتباطات»، انتشارات مرکز تحقیقات و مطالعات و سنجش برنامهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
- مهدیزاده، محمد. (1393)، «نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی»، تهران: انتشارات همشهری.
- Fechner, Gustav-Theodor. (1912). “Elements of Psychophysics (Sections VII & XVI)”, translated by Herbert Sydney Langfeld, first appeared in Rand Benjamin (Ed). the classical psychologists. (pp. 562-572)
- Lamport, Leslie. (2005). “measuring celebrity”, Annals of Improbable Research, volume 12, issue 1,
- Schulman, Eric. (1999). "Can Fame Be Measured Quantitatively?", Annals of Improbable Research, Volume 5, Issue 3,
- Schulman, Eric. and Boissier, S. (2001). "How Should Fame Be Measured Quantitatively?", Annals of Improbable Research Online, volume 7 Issue 6.
- Schulman, Eric. (2006). "Measuring Fame Quantitatively (part: III) What Does it Take to Make the 'A' List?", Annals of Improbable Research, Volume 12, Issue 1
- Schulman, Eric. (2009). "Measuring Fame Quantitatively (part: IV) who’s the Most Famous of Them All?", Annals of Improbable Research Online, Volume 15, Issue 1
- Schulman, Eric. (2016). “Measuring Fame Quantitatively (part: V) Who Is The Most Famous of Them All?”, Annals of Improbable Research, Volume 22, Issue, 4.