امینیفر، الهه؛ صالح صدقپور، بهرام و زادهدباغ، حسین. (1391). تاثیر بازی رایانهای بر انگیزه و پیشرفت ریاضی دانشآموزان. فصلنامه فناوری آموزش، 6(3): 184-177.
حاجیزاده، محمد؛ فیروزیی، فاطمه و صفاریان، سعید. (1393). تاثیر بازی رایانهای آموزشی بر سطوح شناختی بلوم در یادگیری و یادداری مفاهیم ریاضی دانشآموزان. فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(17): 99-77.
خزایی، کامیان و جلیلیان، نوشین. (1393). تاثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی. فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(18): 39-23.
شبیری، سیدمحمد؛ میبودی، حسین؛ ملکیپور؛ احمد و سرادیپور، عادله. (1393). ارزیابی و آمادهسازی مربیان مهدکودکها برای آموزش محیطزیست به کودکان. دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی، 3(5): 124-114.
رستگارپور، حسن و مرعشی، پوپک. (1391). اثر بازیهای کامپیوتری در یادگیری مفاهیم شیمی. فصلنامه پژوهش در آموزش، 2(4):1-11.
دلوز، ژاک. (1380). آموزش برای قرن بیستم و یکم. ترجمه افتخارزاده، سیدفرهاد، تهران: انتشارات عابد.
عظیمی، اسماعیل؛ جعفریهرندی، رضا و موسویپور، سعید. (1393). اثربخشی بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم. پژوهش در برنامهریزی درسی، 2(15): 44-34.
صالح صدقپور، بهرام و غلامرضائی، فاطمه. (1392). نقش بازی رایانهای دایمنشن بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ریاضی با توجه به پیشدانستههای زبان و ریاضی دانشآموزان. فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 3(11): 113-89.
Aminrad, Z., Zakariya, S.Z.B.S, Hadi, A.S. & Sakari, M. (2013). Relationship between Awareess, Knowledge and Attitudes towards Environmental Education among Secondary School Students in Malaysia. World Applied Sciences Journal, No.22: 1326-1333.
Amory, A. (2010). Learning to play Games or playing games to learn? Ahealth education case study with soweto teenagers. Australasian Journal of Educational Technology, No.26: 810- 829.
Aldrich, C. (2004). Simulations and the future of learning. New York: Pfeiffer.
Aghlara, L., Tamjidi, N. H. (2011). The effect of digital games on Iranian children’s vocabulary retention in foreign language acquisition. Infternational Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2011), istanbol, turkey, 19-22 octobr 2011, from site: http://
www.iceepsy.org/content.asp?UNITS_ID=47.
Basile, C.G. (2000).Environmental education as a catalyst for transfer of learning in young children. Journal of Environmental Education, No. 32: 21-28.
Becker, K. (2007.). Digital games once removed: Teaching teachers. British Journal of Education Technology, No.38: 478-488.
Bredencamp, S. C. Copple (1997). “Developmentally appropriate practice in early childhood education. Washington, D.C.: NAEYC: 10-20.
Carr, D., Bossomaier, T. (2011). Relativity in a rock field: A study of physics learning with coputer game. Australasian Journal of Educational Technology, NO.27: 1042- 1067.
Chang, y., C., Peng, H., Y., & Chao, H. C. (2012). Examing the effects of learning mmotivation and of cours design in an instructional simulation game. Interactive Learning Environmennts, No.18: 319- 339.
Didonet, V. (2008). Early childhood education for a sustainable society. The contribution of early childhood education to a sustainable society, UNESCO: Paris
Dolf Achrash, H. (2011). Effect of Computer Assisted Instruction on Sxience Acheievement. Journal of Technology & Education, No. 5: 35-39.
Hwang, G.-J., Wu, P.H. (2012). Advancements and trends in digital game- based learning research: a review of publications in selected journals from 2001 to 2010. British Journal of Educational Technology, NO.43:6-10.
Latif, R. A. (2007). Understanding Malaysian students as gamers: experience. Proceedings of the 2nd International conference on Digital interactive media in entertainment and arts, 137-141.
Cheng, Y. M., Lou, S. J., Kuo, S. H., & Shih, R. C. (2013). Investigating elementary school students' technology acceptance by applying digital game-based learning to environmental education. Australasian Journal of Educational Technology, 29(1): 96-110.
Petkov, M., Rogers, F. E. (2011).”Using Gaming to Motivate Todays Technology Dependent Students”. Journal of stem Teacher Education, NO. 48: 7-12.
Soydan, S. B,. And Samur, A. Ö. (2014). Validity and reliability study of environmental awareness and attitude scale for preschool children. international Journal of Academic Research in Education and Review, No. (5): 118-128.
Sung, T., Chuang, Y. (2007). “Effect of Digital Games on Children’s Cognitive Achievement”. Journal of multimedia, NO. 5: 27-30.
Tilbury, D. (1994). The critical learning years for environmental education. In R.A. Wilson (Ed.). Environmental Education at the Early Childhood Level. Washington, DC: North American Association for Environmental Education, pp. 11-13.
Zin, N. A. M., Jaafar, A., and Yue, W. S. (2009). Digital game - based learning (DGBL) model and development methodology for teaching history. Wseas transactions on computers, 2(8): 322- 333.
Zhi, H., & Zhenhong, Z. (2008). Integration of g ame elements with role play in collaborative learning - acase study of quasi - GBL in Chinese higher education. Edutainment, pp: 427- 435.
Zin, N. A. M., Jaafar, A., & Yue, W. S. (2009). Digital game - based learning (DGBL) model and development methodology for teaching history. Wseas Transactions on computers, No.8: 322- 333.