یگانه, طیبه, حسین خانزاده, عباسعلی, زربخش, محمد رضا. (1392). اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), -.
طیبه یگانه; عباسعلی حسین خانزاده; محمد رضا زربخش. "اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 11, 1392, -.
یگانه, طیبه, حسین خانزاده, عباسعلی, زربخش, محمد رضا. (1392). 'اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), pp. -.
یگانه, طیبه, حسین خانزاده, عباسعلی, زربخش, محمد رضا. اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(11): -.