دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,838
تعداد مقالات14,668
تعداد مشاهده مقاله31,768,871
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,750,368
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. (1396). تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
سید سمیرا مدنی; حمید علیزاده; نور علی فرخی; الهام حکیمی راد. "تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1396, 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. (1396). 'تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(26): 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login