مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. (1396). تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
سید سمیرا مدنی; حمید علیزاده; نور علی فرخی; الهام حکیمی راد. "تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1396, 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. (1396). 'تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(26): 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login