دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,570,905
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,277,816
نیکو, حسین, مروتی شریف آبادی, علی. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213
حسین نیکو; علی مروتی شریف آبادی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 39, 1396, 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213
نیکو, حسین, مروتی شریف آبادی, علی. (1396). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), pp. 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213
نیکو, حسین, مروتی شریف آبادی, علی. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(39): 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213


login