نیکو, حسین, مروتی شریف آبادی, علی. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213
حسین نیکو; علی مروتی شریف آبادی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 39, 1396, 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213
نیکو, حسین, مروتی شریف آبادی, علی. (1396). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), pp. 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213
نیکو, حسین, مروتی شریف آبادی, علی. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(39): 27-48. doi: 10.22054/tms.2017.8467.1213


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login