منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. (1396). بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
فرشته منصوری مؤید; محمد مرادی; فاطمه ملایی. "بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 39, 1396, 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. (1396). 'بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(39), pp. 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464
منصوری مؤید, فرشته, مرادی, محمد, ملایی, فاطمه. بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(39): 49-72. doi: 10.22054/tms.2017.16637.1464


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login