ابیلی خدایار، زارع خلیلی مجتبی (1391). رابطه بین سرمایه اجتماعی سازمانی با مدیریت دانش در یک شرکت بیمه دولتی. پژوهشنامۀ بیمه، 28(2)، تابستان 1392، شماره مسلسل 110، 129 - 152.
احمدی، سید علیاکبر؛ فیضآبادی، حوریه (1390). بررسی ارتقاء سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان نمونهی موردی: سازمانهای ستادی شهرداری تهران). مدیریت دولتی، 3(3)، بهار و تابستان 1390، 35-55.
الوانی، سید مهدی، واعظی، رضا، هنرمند، روحالله (1394). نقش رفتار سازمانی مثبتگرا در کاهش سکوت سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 24(79)، 1-26.
برباری، غلامرضا، زارعی محبوبه (1392). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی سازمانی بر ارتقای سطح مدیریت دانش در سازمان بهزیستی استان یزد. جامعهشناسی کاربردی، 24(4)، 244-227.
جعفری، محمد، شریفزاده، فتاح، قربانی زاده، وجه اله، رضایی منش، بهروز، دلخوش کسمایی، ابوالقاسم. (1393). الگوی سرمایه اجتماعی، ابعاد و شاخصهای آن در کلانتریهای تهران بزرگ. فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، 7(3)، 370-396.
دوستار، محمد، اسماعیلزاده، محمد (1392). عدالت سازمانی و تأثیر آن بر آوا و عملکرد کارکنان. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، 23(72)، زمستان 92، 143- 163.
رسولی، رضا (1392). بررسی رابطه حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران). دو فصلنامه علمی پژوهشی شناخت اجتماعی، 2(2)، پیاپی 4، پاییز و زمستان 1392، 111-124.
زارعی متین، حسن و فاطمه طاهری، ابوالقاسم سیار (1391). سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها. فصلنامه علوم مدیریت ایران، 6(21)، 104-77
زارعی متین، حسن و مصطفی ملایی. (1393). بررسی وضعیت مؤلفههای سرمایه اجتماعی در سازمانهای اجرایی استان قم. فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی 1، 1: 119-137.
زیاری، کرامتاله، طاوسیان، سلمانی، رضایی، حجت (1394). برآورد و سطحبندی توسعه محلهای با تأکید بر مؤلفههای سرمایه اجتماعی (مطالعه موردی: محلات شهر ابرکوه). فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهش و برنامهریزی شهری، 5(18), 59-76.
صلواتی، عادل؛ یاراحمدی، یلدا؛ سید هاشمی، سید نادیا (1393). ارتباطات اثربخش و سکوت سازمانی در شبکه بانکی (کشور موردمطالعه شهرستان سنندج). مدیریت دولتی، 6(3)، پاییز 1393، 542-420
عباس زاده، محمد، بوداقی، علی، حسنپور، محمد., حسینی، سید صمد (1394). تأثیر سرمایه اجتماعی سازمانی بر ظرفیت انطباقپذیری سازمانی. مطالعات رفتار سازمانی، 4(3)، 174-146.
علی پور حسین، جهاندیده حسین )1392). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر بهرهوری نیروی انسانی صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل. مطالعات علوم اجتماعی ایران، 10(37)، 148-121.
فانی، علیاصغر، فاطمه شیخی نژاد، حسن داناییفرد، علیرضا حسنزاده. (1393). بررسی اثرات تعدیلکننده مهارت سیاسی و اراده سیاسی در ارتباط بین درک سیاستهای سازمانی و رفتار سیاسی موردمطالعه: صنعت آب ایران. پژوهشهای مدیریت در ایران، 222-193.
قنبری، سیروس، زندی، خلیل، محمدی، محمد فائق، احمدیان فر (1394). تسهیل آوای سازمانی از طریق رهبری قابلاعتماد «رویکردی به تعاملات رهبرـ پیرو». فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت دولتی،7(4)، 865-882.
کاظمزاده بیطالی، مهدی؛ قاسمزاده علیشاهی، ابوالفضل (1392). تبیین نقش و میزان تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعهد سازمانی و آموزش اثربخش. رفتار سازمانی در آموزشوپرورش. 1(1)، 12-1
کبریایی علی، رودباری مسعود، رخشانی نژاد مالک، میر لطفی پرویز (1384). ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی زاهدان از کیفیت خدمات آموزشی ارائهشده به آنان. مجله طبیب شرق، 7(2)، 146-139.
کشاورز، علی حسین، حسینی، سید احمد، حیدری نصب، لیلا، آمده، علی (1390). بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مطالعه موردی قم). ماهنامه دانشور رفتار مدیریت پیشرفته، 329- 344
مرزوغی، رحمتالله؛ حیدری، معصومه؛ کشاورز، فهیمه؛ حیدری، الهام (1393). بررسی نقش سکوت سازمانی در تبیین ارتباطات بین اعتماد دانشجویان به مدیران و رضایت تحصیلی آنان. مجله توسعهی آموزش در علوم پزشکی، 8(17)، بهار 94، 102-111.
نقشبندی، رحمتالله (1394). تأثیر سرمایه اجتماعی و ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی بر سکوت و آوای سازمانی ادارات ورزش و جوانان غرب ایران. پایاننامه اخذ مدرک دکتری.
نقوی مقدم، علیرضا، فهیما مریم (1392). بررسی تطبیقی رفتـار چنـدآوایـی در سازمانها (مطالعه موردی: بانک سپه)، دفتر بازرسی و حسابداری بانک سپه، 144، 41-35.
Bagheri, G., Zarei, R., & Aeen, M. N. (2012). Organizational silence (basic concepts and its development factors). Ideal Type of management, 1(1), 47-58.
Brinsfield, C. T., Edwards, M. S., & Greenberg, J. (2009). Voice and silence in organizations: Historical review and current conceptualizations. Voice and silence in organizations, 1.
Camps, S., & Marquès, P. (2011). Social capital and innovation: exploring intra-organizational differences. UAM-Accenture Working Papers. (07), 1-39.
Carriere, J. & Bourque, C. (2009). The effects of organizational communication on job satisfaction and organizational commitment in a land ambulance service and the mediating role of communication satisfaction. Telfer school of management. Career Development international, 14(1): 29-49
Detert, J. R., & Burris, E. R. (2007). Leadership Behavior and Employee Voice: Is the Door Really Open? Academy Of Management Journal, 50, 25-241.
Ellinger, A. E. Elmadag Bas. A. B. Elllinger, A. D. Wang, Y. & Bachrach, D. G. (2011). Measurement of Organizational Investments in Social Capital: TheService Employee Perspective. Journal of Business Research, 64(6), pp. 572-578.
Farsi, J. Y., Rezazadeh, A. & Najmabadi, A. D. (2013). Social capital and organizational innovation: The mediating effect of entrepreneurial orientation. Journal of Community Positive Practices, 13(2), pp.22-40.
Gorden, W. I. (1988). Range of Employee Voice. Employee Responsibilities & Rights. Journal of Management Studies, 1(4), 283-299.
Hames, K.M. (2012). Employees’ voice climate perceptions and perceived importance of voice behavior: links with important work-related outcomes. Thesis of Bachelor of Psychology (Honors), Murdoch University
Hirschman, A. O. (1970). Exit, voice and loyalty: Responses to decline in firms, organizations and states. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Jansen, Rob J.G., Curseu, Petru L., Vermeulen, Patrick A.M., Geurts, Jac L.A., Gibcus, Petra. (2013). Information processing and strategic decision-making in small and medium-sized enterprises: The role of human and social capital in attaining decision effectiveness. International Small Business Journal, 31(2), 192-216
Koh, T. Y., & Rowlinson, S. (2012). Relational approach in managing construction project safety: A social capital perspective. Accident Analysis & Prevention, 48, 134-144.
Lin, N., Cook, K. S., & Burt, R. S. (Eds.). (2001). " Social capital: Theory and research". Transaction Publishers
Liu,, W.; Zhu, R., & Yang, Y. (2010). "I warn you because I like you: Voice behavior, employee identifications, and transformational leadership". The Leadership Quarterly 21, 189˚ 202
Merlo, O., Bell, S., Menguc, B., Whitwell, G. J. (2006). Social Capital, Customer Service Orientation and Creativity in Retail Store. Journal of Business Research, 12(59), 1214-1221.
Morrison, E. W., & Milliken, F. J. (2000). Organizational silence: A barrier to change and development in a pluralistic world. Academy of Management review, 25(4), 706-725.
Mowbray, P. K., Wilkinson, A., & Tse, H. H. (2015). An integrative review of employee voice: identifying a common conceptualization and research agenda. International Journal of Management Reviews, 17(3), 382-400.
Nahapiet, J., & Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of management review, 23(2), 242-266.
Pinder, C. C. and Harlos, K. P. (2001). Employee Silence: Quiescence and Acquiescence as Responses to Perceived Injustice. In Rowland, K. M. and Ferris, G.R. (Eds), Research in personnel and Human Resources Management. New York. Vol. 20. Pp.331- 69.
Quinn, R. E., & Spreitzer, G. (1999). The road to empowerment: seven questions every leader should consider. IEEE Engineering Management Review, 27, 21-28.
Salajegheh, S., Pirmoradi, N. (2013). Social Capital of the Organization. International Journal of Engineering Research and Development, 7(12). pp. 40-52.
Takeuchi, R.; Chen, Z., & Chueung, S. Y. (2012). Applying uncertainty management theory to employee voice behavior: an integrative investigation applying uncertainty management theory to employee voice behavior: an integrative investigation. Personnel Psychology, 65, 283˚ 323.
Tötterman H., & Sten, J. (2005). Applying uncertainty management theory to employee voice behavior: an integrative investigation Start-ups business incubation and social capital. International small business journal, 23(5), 487-511.
Travis, D. J.; Gomez, R. J. & Mor Barak, M. E. (2011). Speaking up and stepping back: Examining the link between employee voice and job neglect. Children and Youth Services Review, 33, 46-68
Van Dyne, L., & LePine, J. (1998). Helping and voice extra-role behaviors: Evidence of construct and predictive validity. Academy of Management Journal, 41, 108-119.
Zehir Zehir, C., & Erdogan, E. (2011). The Association between Organizational Silence and Ethical Leadership through Employee Performance. Procedia Social and Behavioral Sciences, 24, 1389- 1404.
Zhang, M., Zheng, M., Zheng, W., & Wei, J. (2009). Sources of social capital: Effects of altruistic citizenship behavior and job involvement on advice network centrality. Human Resource Development Quarterly, 20(2), 195.