ابراهیم پور ازبری, مصطفی, مرادی, محمود, مومنه, محسن. (1396). نقش فشار مشتری و نوآور بودن بر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین پایدار و مزیت رقابتی پایدار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(47), 121-150. doi: 10.22054/jims.2017.8119
مصطفی ابراهیم پور ازبری; محمود مرادی; محسن مومنه. "نقش فشار مشتری و نوآور بودن بر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین پایدار و مزیت رقابتی پایدار". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 47, 1396, 121-150. doi: 10.22054/jims.2017.8119
ابراهیم پور ازبری, مصطفی, مرادی, محمود, مومنه, محسن. (1396). 'نقش فشار مشتری و نوآور بودن بر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین پایدار و مزیت رقابتی پایدار', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(47), pp. 121-150. doi: 10.22054/jims.2017.8119
ابراهیم پور ازبری, مصطفی, مرادی, محمود, مومنه, محسن. نقش فشار مشتری و نوآور بودن بر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین پایدار و مزیت رقابتی پایدار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 15(47): 121-150. doi: 10.22054/jims.2017.8119


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login