بابایی منقاری, محمد مهدی, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, خالق خواه, علی. (1396). الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(45), 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149
محمد مهدی بابایی منقاری; عادل زاهد بابلان; مهدی معینی کیا; علی خالق خواه. "الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 45, 1396, 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149
بابایی منقاری, محمد مهدی, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, خالق خواه, علی. (1396). 'الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(45), pp. 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149
بابایی منقاری, محمد مهدی, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, خالق خواه, علی. الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 13(45): 163-181. doi: 10.22054/jep.2017.8149


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login