دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,645
تعداد مشاهده مقاله53,520,915
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,267,200
خسروتاش, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557
پریسا خسروتاش; خدیجه ابوالمعالی الحسینی; کیانوش هاشمیان. "مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1396, 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557
خسروتاش, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1396). 'مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557
خسروتاش, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(27): 79-113. doi: 10.22054/jpe.2018.21729.1557


login