دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,641
تعداد مشاهده مقاله53,387,187
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,233,279
نظری, محسن, میرا, سید ابوالقاسم, اسماعیلی, سعیده. (1397). تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(41), 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166
محسن نظری; سید ابوالقاسم میرا; سعیده اسماعیلی. "تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 41, 1397, 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166
نظری, محسن, میرا, سید ابوالقاسم, اسماعیلی, سعیده. (1397). 'تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(41), pp. 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166
نظری, محسن, میرا, سید ابوالقاسم, اسماعیلی, سعیده. تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(41): 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166


login