تاج زاده نمین، ابوالفضل، 1390، بازاریابی گردشگری، ترجمه کتاب لس لامزدن، انتشارات پیام نور،گروه مدیریت جهانگردی.
صحت، سعید، باجمالوی رستمی، حمید و محبوبه کشکولی،1391، تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه نام ونشان تجاری شرکت بیمه کارآفرین.نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 4، شماره 12، صص 71-90
شاپوری، نگاه و محسن نظری، 1393، تأثیر مخارج تبلیغاتی درک شده و پیشبرد قیمت بر ارزش ویژه برند مشتریمحور (مورد مطالعه:شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل)، پایان نامه کارشناسیارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
فراهانی م.، (1392). تاثیرعناصر منتخب آمیته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، شماره 2. 11-22.
کاتلر، فیلیپ و گری آرمسترانگ، 1390، اصول بازاریابی، ترجمه عباس صالح اردستانی، سیّده لیلی میرطاهری و احسان موسوی خانقاه، نشر آیلار، تهران.
نظری، محسن و سید وحید طباطبایی، 1392، بررسی تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند، اولین کنفرانس بین المللی برند.
Aaker, D. A., 1991, Managing Brand Equity : Capitalizing on the value of a brand name, Free Press, New York, NY.
Arif F. H., 2011, Sale Promotion Effect on Brand Equity Institute for Market Economy.Copenhagen Business School , Journal of Retailing, pp. 35–47.
Buil, I. Martı´nez, E., 2013, The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing, Vol.30, No.1 ,pp 62-74.
Chen, C. F. Tsai, D. C., 2007, How destination image and evaluative factors affect ,behavioral intentions?, Tourism Management, No. 28, pp.1115-1122.
Hardie, B., 1996, Who Benefits from Price Promotions? Business Strategy Review,Vol. 7, No.4, pp. 41-48.
Huang, H,. Chang, Y., Yeh, C,. Liao, C. (2014). The effects of price promotions on customer evaluations in coffee chain stores. Department of Restaurant and Institutional Management, Shih Chien University, Taipei, Taiwan, Republic of China.
Gordon, R., 2011, Re-thinking and re-tooling the social marketing mix, Australasian Marketing Journal, Vol. 20, pp. 122–126.
Kim, J. Hyum, Y., 2011,. A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector. Industrial marketing .management, Vol.40, pp. 424-438.
Kotler, P. Pfoertsch, W., 2006, B2B brand management, Berlin Heidelberg, Springer.
Kotler, P., 2003, Marketing Management, Managing Advertising, Sales Promotions, PublicRelations, and Direct Marketing. Pearson Education, New jersey, USA, pp. 589-630.
Madan, V. Suri, R., 2001, Quality Perception and Monetary Sacrifice: A Comparativeanalysis of discount and fixed prices. Journal of Product & Brand Management, Vol.10, No. 3, PP. 170-184.
Mullin, R. Cummins, J., 2008, Sales Promotion: How to Create, Implement & IntegrateCampaigns That Really Work. Fourth Edition. Kogan Page Ltd. London.
Salmani, M. Allabakhsh, A., 2014, Brand Loyalty and Price Promotion Strategies: An Empirical Analysis Review and Explain the Impact of Promotion Elements on Brand Equity (Sumsung Brand), Int. J Busi. Inf. Tech. Vol.4, No. 1.
Van Riel, A. C. R. Pahud de Mortanges, C. and Streukens, S., 2005, Marketing antecedents of industrial brand equity: An empirical investigation in specialty chemicals.Industrial Marketing Management, Vol. 34, No. 8, pp. 847-841 .
Yoo, B. Donthu, N. and Lee, S., 2000, An examination of selected marketing mix elements and brand equity, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol.28, No.2 .pp0195-211.