منابع و مآخذ
اسکندری، ح. (1379). خدا به تصور کودکان. تهران: انتشارات فرهنگی منادی تربیت
باهنر، ن. (1380). آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد، تهران: سازمان تبلیغات اسلامی شرکت چاپ و نشر بین الملل.
باهنر، ن. (1386). آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد (چاپ نهم). تهران: انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی.
باهنر، ن. (1387). رسانهها و دین: از رسانههای سنتی اسلامی تا تلویزیون (چاپ دوم)، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات و سنجش برنامهای صدا و سیما.
پریرخ، پ. (1391). ارزشیابی شخثیت کودکان بر اساس آزمونهای ترسیمی، تهران: انتشارات رشد.
خادمی، ع. (1370). درک کودکان دبستانی از مفاهیم دینی، فصلنامه تعلیم و تربیت، 27: 115-93.
خوانساری، ج. م. (1373)، شرح غررالحکم و دررالحکم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
دادستان، پ. (1386). 18مقاله در روان شناسی، تهران: سمت.
دلشاد تهرانی، م. (1383)، تفسیر موضوعی نهج البلاغه، قم: دفتر نشریات معارف.
سجادی، م. (1378). چند مبحث اساسی در فلسفه تعلیم و تربیت. تهران:انتشارات امیر کبیر.
صلصالی، م؛ پرویزی، س؛ ادیب، م. (1382). روشهای تحقیق کیفی، تهران : انتشارات بشری.
طلائیان، ز. (1389). آموزش مفهوم خدا به کودک، مجله کودک، 67: 54-52.
مارنات، گ.گ. (2003). راهنمای سنجش روانی،ترجمه حسن پاشا شریفی؛ محمد رضا نیکخو. (1384). جلد اول و جلد دوم. تهران:نشر سخن.
متقی فر، غ. (1388). کاربرد نظریة مراحل توسعة ایمان جیمز فاولر در اسلام، مجموعه مقالات همایش تربیت دینی، قم: انتشارات مؤسسه امام خمینی (ره).
منصور، م.، دادستان، پ. (1391). دیدگاه پیاژه در گستره تحول روانی، تهران: انتشارات بعثت .
منصور، م.، دادستان، پ. (1392). روانشناسی ژنتیک، تهران: انتشارات رشد.
موسوی نسب، م.ر؛ عسکری، ع؛ شاملی، ع. (1390). مراحل تحول محتوا و انگیزههای دعا در کودکان و نوجوانان، فصلنامه روان شناسی و دین،4(2): 26-5.
نوذری، م. (1388). توصیف و ارزیابی رویکرد شناختی رشد دینی، اسلام و پژوهشهای تربیتی، 2: 168-139.
نوذری م. (1389). تبیین ویژگیهای برنامه درسی تربیت دینی کودکان پیش دبستانی، از طریق مقایسه دیدگاههای گروهی از متخصصان و مربیان پیش دبستانی با برنامه موجود، پایان نامه کارشناسی ارشد، شیراز:دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی.
یاب، ا . (2002). کلیدهای آموختن به کودکان دربارۀ خدا، مترجم حاجی زاده، م. (1381). تهران :انتشارات صابرین.