آذر، عادل و مؤمنی، منصور(1384). آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد دوم: تحلیل آماری، انتشارات سمت.
باقری، مهدی و ابوبی، محمدحسین. (1391). تعیین نیازهای اولویتدار مشتریان خردهفروش برای ارتباط با شرکت در مراحل اختلاف چرخه عمر، فصلنامه علمی پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال چهارم، 8، 113-93.
داوری، علی و رضازاده، آرش. (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ اول.
شیرخدایی، میثم، مدهوشی، مهرداد و حاتمی، کیوان. (1391). بررسی رابطه بین مهارتهای فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 13، 169-149.
عزیزی، شهریار، خداداد حسینی، سید حمید و روستا، احمد. (1391). الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیینکننده عملکرد نیروی فروش، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 9، 80-61
عزیزی، شهریار و روستا، احمد. (1389). عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی، مدیریت بازرگانی، 2 (5)، 108-95.
عزیزی، شهریار، روستا، احمد، حسینی، خداداد، سید حمید و اسدالهی، هوشنگ. (1387). مدل عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش: رویکرد معادلات ساختاری، چشمانداز مدیریت، 29، 274-253.
علیزاده زوارم، علی و کفاش پور، آذر. (1391). بهکارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری، فصلنامه علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 2 (3)، 68-51.
مجیدی قهرودی، نسیم، گرانمایهپور، علی و بخشنده، سمیرا. (1392). بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تأثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان، مطالعات رسانهای، 8(21)، 91-102.
مهرافزوز، مصطفی، مرتضوی، سعید و کفاش پور، آذر. (1392). نقش تعدیلگری مهارتهای فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتریگرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگیهای شرکت بیمه، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 3 (2)، 85-106.
Cheng, C. H., & Chen, Y. S. (2009). Classifying the segmentation of customer value via RFM model and RS theory. Expert systems with applications, 36(3), 4176-4184.
Cronbach, L. J. (1951). Coefficient alpha and the internal structure of tests. psychometrika, 16(3), 297-334.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Structural equation models with unobservable variables and measurement error: Algebra and statistics. Journal of marketing research, 382-388.
Henseler, J., Ringle, C. M., & Sinkovics, R. R. (2009). The use of partial least squares path modeling in international marketing. In New challenges to international marketing (pp. 277-319). Emerald Group Publishing Limited.
Yusuf, E. (2012). Analysis of market-based approach on the customer value and customer satisfaction and its implication on customer loyalty of organic products in Indonesia. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 40, 86-93.
Hulland, J. (1999). Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: A review of four recent studies. Strategic management journal, 195-204.
Jaramillo, F., Ladik, D. M., Marshall, G. W., & Mulki, J. P. (2007). A meta-analysis of the relationship between sales orientation-customer orientation (SOCO) and salesperson job performance. Journal of Business & Industrial Marketing, 22(5), 302-310.
Kumar, V. (2010). A customer lifetime value-based approach to marketing in the multichannel, multimedia retailing environment. Journal of Interactive Marketing, 24(2), 71-85.
Lussier, B., & Hartmann, N. N. (2017). How psychological resourcefulness increases salesperson's sales performance and the satisfaction of their customers: Exploring the mediating role of customer-oriented behaviors. Industrial Marketing Management, 62, 160-170.
Nunnally, J. (1978). C.(1978). Psychometric theory, 2.
Rentz, J. O., Shepherd, C. D., Tashchian, A., Dabholkar, P. A., & Ladd, R. T. (2002). A measure of selling skill: Scale development and validation. Journal of Personal Selling & Sales Management, 22(1), 13-21.
Rosendo-Ríos, V., & Martín-Dávila, M. (2015). Market orientation in the banking sector: Measuring the key role of salesperson performance. Cuadernos de Economía, 38(107), 90-95.
Tenenhaus, M., Vinzi, V. E., Chatelin, Y. M., & Lauro, C. (2005). PLS path modeling. Computational statistics & data analysis, 48(1), 159-205.
Valenzuela, L., Torres, E., Hidalgo, P., & Farias, P. (2014). Salesperson CLV orientation's effect on performance. Journal of Business Research, 67(4), 550-557.
Verbeke, W., Dietz, B., & Verwaal, E. (2011). Drivers of sales performance: a contemporary meta-analysis. Have salespeople become knowledge brokers?. Journal of the Academy of Marketing Science, 39(3), 407-428.
Wachner, T., Plouffe, C. R., & Grégoire, Y. (2009). SOCO's impact on individual sales performance: The integration of selling skills as a missing link. Industrial Marketing Management, 38(1), 32-44.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration. MIS quarterly, 177-195.