منابع
- کیا، علیاصغر؛ امیر، رقیه. (1392). بررسی میزان نشاط اجتماعی و عوامل مرتبط با آن در بین شهروندان شهر اهواز، فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، شماره 15.
- امیر مظاهری، امیرمسعود؛ فخاریان، منا. (1395). نقش سرمایه اجتماعی در شادی جوانان، مطالعات جامعهشناسی، سال نهم، شماره 33.
- ازکیا، مصطفی؛ غفاری، غلامرضا. (1383). توسعه روستایی با تأکید بر جامعه روستایی ایران، تهران، نشر نی.
- تونکیس، فران. (1392). اعتماد و سرمایه اجتماعی، ترجمه: محمدتقی دلفروز، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
- چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی، نشر نی.
- دهقانی، حمید؛ اکبرزاده، فاطمه؛ خوشفر، غلامرضا؛ ربانی، رسول. (1389). بررسی تأثیر سرمایه اقتصادی بر شادی جوانان، مجله راهبرد فرهنگ، شماره 12 و 13.
- رضائیان، علی. (1379). مدیریت رفتار سازمانی، تهران، سمت.
- ربانی، رسول، ربانی، علی، گنجی، محمد، عابدی، محمدرضا. (1386). فرهنگ شادی: رویکرد نظری و تجربی در زندگی روزمره سرپرستان خانوارهای شهر اصفهان، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال سوم، شماره 8.
- سنجش سرمایه اجتماعی کشور. (1394). استان ایلام، گزارش تفصیلی.
- شارع پور، محمود. (1383). بررسی مسائل اجتماعی ایران، گروه مؤلفان، انتشارات دانشگاه پیام نور.
- فیلد، جان. (1388). سرمایه اجتماعی، ترجمه: غلامرضا غفاری و حسین رمضانی، تهران: انتشارات کویر.
- کلمن، جیمز. (1377). بنیادنظریههایاجتماعی، ترجمه: منوچهر صبوری، تهران: نشر نی.
- عنبری، موسی، حقی، سمیه. (1393). بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثر بر نشاط اجتماعی زنان، جامعهشناسی کاربردی، شماره 53.
- نصرتی نژاد، فرهاد، سخایی، ایوب، شریفی، حجت. (1393). مطالعه رابطه بین سرمایه اجتماعی جوانان و میزان شادکامی آنان، فصلنامه مطالعاتتوسعهاجتماعی-فرهنگی، دوره چهارم، شماره 2.
- Bartolini, Stefano, Francesco Sarracino. (2014). "Happy for how long? How social capital and economic growth relate to happiness over time." Ecological economics pp: 242-256.
- Bruni, Luigino, and Luca Stanca. (2008). "Watching alone: relational goods, television and happiness." Journal of Economic Behavior & Organization 65, no. 3: 506-528.
- Becchetti, Leonardo, Alessandra Pelloni, and Fiammetta Rossetti., (2008). "Relational goods, sociability, and happiness." Kyklos 61, no. 3: 343-363.
- Dunn, Elizabeth W., Lara B. Aknin, and Michael I. Norton., (2014)., "Prosocial spending and happiness: Using money to benefit others pays off." Current Directions in Psychological Science 23, no: 41-47.
- Dolan, P. & Peasgood, T., & White, M. (2008). Do we really know what makes us happy? A review of the economic literature on the factors associated with subjective well-being. Journal of Economic Psychology, 29, 94–122.
- Jugureanu, Alexandra., (2016). "A Short Introduction to Happiness in Social Sciences." Belvedere Meridionale 28, no. 1: 55-71.
- Gundelach & kreiner,s. (2004). happiness and life satisfaction in advanced European countries. cross-cultural research.Vol.37 N4,359-386.
- Easterlin, Richard,. (2013). Happiness and Economic Growth: The Evidence, Economic$Inquiry, NO,51: 1-15
- Helliwell, John F., and Robert D. Putnam., (2004). "The social context of well-being." Philosophical Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences 359, no. 1449: 1435.
- Ha, Shang E., and Seung-Jin Jang., (2015). "National identity, national pride, and happiness: The case of South Korea." Social Indicators Research 121, no. 2: 471-482.
- Haller,M. & Hadler,M. (2006). "How social relations and structures can produce happiness and unhappiness". An international comparative analysis. Social Indicators Research, 75:169-216.
- Lambert, E, (2017) "Everybody Wants to Belong: Comparing the Relative Impact of Social Capital on Happiness at an International Level" Lawrence University Honors Projects. 108.
- Morrison, M., Tay, L., & Diener, E. (2011). Subjective well-being and national satisfaction: Findings from a worldwide survey. Psychological Science, 22, 166–171.
- Ostrom, El. and T.K. Ahn, (2003). Foundations of Social Capital:
http://era-mx.org/biblio/Ostrom_and_Ahn_2003.pdf.
- World Happiness Report (2017). Edited by John Helliwell, Richard Layard and Jeffrey Sachs