دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,541,520
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,271,841
Fathi, Jalil, Nezakatgoo, Behzad. (1396). Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298
Jalil Fathi; Behzad Nezakatgoo. "Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1396, 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298
Fathi, Jalil, Nezakatgoo, Behzad. (1396). 'Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298
Fathi, Jalil, Nezakatgoo, Behzad. Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(2): 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298


login