محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. (1397). دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(16), 235-262. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324
مصطفی محمّدی; سیّد محمّد میرتقیان رودسری. "دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 16, 1397, 235-262. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324
محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. (1397). 'دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(16), pp. 235-262. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324
محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 4(16): 235-262. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login