قربانی, نجیمه, جباری, سوسن. (1397). تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 237-259. doi: 10.22054/jpe.2019.34845.1832
نجیمه قربانی; سوسن جباری. "تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1397, 237-259. doi: 10.22054/jpe.2019.34845.1832
قربانی, نجیمه, جباری, سوسن. (1397). 'تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 237-259. doi: 10.22054/jpe.2019.34845.1832
قربانی, نجیمه, جباری, سوسن. تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(31): 237-259. doi: 10.22054/jpe.2019.34845.1832


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login