بیگدلی، زاهد، عبداللهزاده، آزاده و معرفزاده، عبدالحمید. (1393). مقایسه میزان استفاده اعضای هیئتعلمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم دانشگاه شیراز از مجلات الکترونیکی و مجلات چاپی مشترک. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فنآوری اطلاعات ایران، 29 (3)، 711-736.
جانسون، پگی. (2009). مبانی مجموعهسازی و مدیریت مجموعه. ترجمه محسن شمس اژهای و منصور کوهی رستمی. (1389). تهران: چاپار.
رهنما فرد، اصغر. (1385). کاربرد فنآوری اطلاعات در کتابخانههای عمومی- مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی ایران. کتاب ماه، ٩٧ و ٩، 42-57.
سینق، اس. پی. (2004). مدیریت مجموعه در محیط الکترونیکی. ترجمه زهرا بتولی. (1384). مجله الکترونیکی پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران، 5 (1).
غفاری، سعید و نجفی، مهتاب. (1392). بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از مجلات چاپی فارسی در مقایسه با مجلات الکترونیکی. فصلنامه دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فنآوری اطلاعات)، 6 (21)، 77-94.
فهیمیفر، سپیده و غائبی، امیر. (1387). کتابهای الکترونیکی از دیدگاه متخصصان اطلاعرسانی شاغل در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای شهر تهران. علوم و فنآوری اطلاعات، 24 (1)، 79- 115.
قربانیفر، اعظم و مجیدی، موسی. (1392). بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانههای قوه قضائیه. فصلنامه دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 6 (23)، 61-70.
کوکبی، مرتضی و کرمیزاده، الهام. (1390). بررسی میزان گرایش، دسترسی و استفاده دانشآموزان دبیرستانهای شهر شیراز از منابع چاپی و الکترونیکی. مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات دانشگاه شهید چمران اهواز، 3 (6)، 1-30.
محمودی، مائده، شعبانی، احمد، رجایی پور، سعید و سلیمانی، ناهید. (1393). بررسی میزان و نحوه بهکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی اصفهان. فصلنامه مدیریت اطلاعات و دانششناسی، 1 (3)، 13-25.
نوروزی، فرجالله. (1392). شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر نوع و میزان استفاده از منابع الکترونیکی از نگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانششناسی. دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
وایت، اندرو کارل و کمال، اریک جیوا. (2006). سنجش منابع و نظامهای الکترونیکی برای متخصصان کتابداری و اطلاعرسانی: چگونه از دادهها برای مدیریت و ارزیابی مجموعه منابع الکترونیکی استفاده نماییم. ترجمه رضا رجبعلی بگلو و علیاکبر خاصه (1388). تهران: چاپار، انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران.
References
Agboola, I. O. (2010). Use of print and electronic resources by agricultural science students in Nigerian universities. Library & Information Science Research, 32 (2010), 62-65.
Akpojotor, L. O. (2016). Awareness and Usage of Electronic Information Resources among Postgraduage Students of Library and Information Science in Southern Nigeria. Library Philosophy and Practice (e-journal), 1408, 5-9.
Cumaoglu, G., Sacici, E., & Torun, K. (2013). E-Book versus Printed Materials: Preferences of University Students. Contemporary Educational Technology, 4 (2), 121-135.
Lin, X. (2002). Books of the Future. Digital Libraries. Retrieved 29 January, 2009, from: http://www.tk421.net/essays/ebooks.pdf.
Mincic-Obradovic, K. (2011). E-books in Academic Libraries. Oxford, United Kingdom: Chandos.
Mohseni, H. (2006). Electronic publishing. In: Ebrahim Afshar (Ed), Library & Information Encyclopedia, Vol. 2, 1792-1793. Tehran: Islamic Republic National Library.
Singh, S. P. (2004). Collection management in the electronic environment. The bottom line: managing library finances, 2 (2004), 55-60.
Tosun, N. (2014). A Study on Reading Printed Books or E-books: Reasons for Student-Teachers Preferences. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 13 (1), 21-28.
Trivedi, M., & A. Joshi (2009). Usage of electronic journals (e_journals) versus print journals by health care professionals in HM patel center for medical care and education (HMPCME). Gournal of Health Information in Developing Countries, 3 (1), 13-16.