دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,645
تعداد مشاهده مقاله53,527,663
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,268,578
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. (1398). استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
محمد نجارزاده; سید عباس ابراهیمی; رضوان گلستانه. "استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 45, 1398, 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. (1398). 'استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), pp. 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(45): 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755


login