عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
محبوبه عرب; میثم شیر خدایی; فاطمه علی گلی فیرزوجایی. "عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 45, 1398, 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. (1398). 'عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), pp. 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(45): 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login