کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1397). اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(50), 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
سلیمان کابینی مقدم; غلامحسین انتصار فومنی; مسعود حجازی; حسن اسدزاده. "اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 50, 1397, 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(50), pp. 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(50): 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login