رنگریز, حسن, بایرامی شهریور, زهرا. (1398). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 175-205. doi: 10.22054/ims.2019.9987
حسن رنگریز; زهرا بایرامی شهریور. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1398, 175-205. doi: 10.22054/ims.2019.9987
رنگریز, حسن, بایرامی شهریور, زهرا. (1398). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 175-205. doi: 10.22054/ims.2019.9987
رنگریز, حسن, بایرامی شهریور, زهرا. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 7(27): 175-205. doi: 10.22054/ims.2019.9987


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login