| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,213 |
| تعداد مقالات | 18,002 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,465,166 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,952,978 |
| 1. | ترجمه شناسی مکتب لایپزیک | |
| صفحه 1-8 | ||
| فرزانه فرحزادی | ||
| 2. | هنجارهای واژگانی در تعاملات کلامی دختران نوجوان | |
| صفحه 9-26 | ||
| شادی شاه ناصری | ||
| 3. | آزمون های اینترنتی زبان | |
| صفحه 27-39 | ||
| پوریا بقائی مقدم | ||
| 4. | نظریه بهینگی | |
| صفحه 40-52 | ||
| محمد دبیر مقدم | ||
| 5. | نقدی بر ترجمه های انگلیسی فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر | |
| صفحه 1-20 | ||
| سالار منافی اناری | ||
| 6. | وابستگی درونی میان فرآیند و تولید متن خوانداری در انگلیسی و فارسی | |
| صفحه 21-41 | ||
| پرویز بیرجندی | ||
| 7. | تحلیلی بر رابطه میان روش آزمون سازی ، گونه شخصیت و جنسیت: موردی از فراگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی | |
| صفحه 42-74 | ||
| پرویز بیرجندی؛ قدرت رستم لو | ||
| 8. | چگونه کلمه را آموزش دهیم : فراگیری جهت خواندن ، خواندن جهت فراگیری | |
| صفحه 75-99 | ||
| بهنوش طیبی | ||
| 9. | بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت | |
| صفحه 100-134 | ||
| مستانه حقانی | ||
| 10. | مطالعه تفاوتهای موجود میان زن و مرد در کاربرد صورتهای زبان : مطالعه ای تطبیقی میان زبانهای فارسی و انگلیسی | |
| صفحه 135-152 | ||
| آزاده نعمتی؛ محمدرضا فلاحتی | ||
| 11. | چرا تعلیم و تربیت انتقادی ؟ | |
| صفحه 153-168 | ||
| اکرم بهرامی | ||