1.

مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن

صفحه 1-33
علیرضا دهقان؛ نجیبه محبی؛ محیا برکت

2.

شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع

صفحه 36-60
آسیه شریعتمدار

3.

نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب)

صفحه 61-83
محمد محمدپور؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ سالار کلانتری

4.

رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران

صفحه 86-118
بابک رحیمی؛ حسین کرمانی؛ زهره علی حسینی؛ محمد مهدی مشکینی

5.

تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان

صفحه 119-156
لیلا نیازی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی

6.

امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا

صفحه 157-190
طاهر روشندل اربطانی؛ سعیدرضا عاملی؛ مجتبی حاجی جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login