1.

تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی

صفحه 1-42
جواد جهان؛ مرزبان ادیب منش؛ محمد پاک سرشت

2.

به ‏گزینی دانش بومی در بومی‏سازی برنامه‏ های درسی با توجه به آموزه‏ های تربیتی رضوی(ع)

صفحه 43-70
صادق زارع صفت

3.

بررسی پدیدار‌شناختی برنامه‌درسی تجربه‌شده درس علوم پایه چهارم از منظر دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

صفحه 71-88
شادی دلخون

4.

مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته

صفحه 88-112
عرفانه قاسمپور؛ الهه قاسم پور؛ احمد ملکی پور

5.

بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفه‌های برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد

صفحه 113-126
یونس طاطاری؛ بهروز مهرام؛ حسین کارشکی

6.

واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان

صفحه 127-150
سعید صفائی موحد؛ افسانه ایزدی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login