| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,202 |
| تعداد مقالات | 17,953 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,127,834 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,860,171 |
| 1. | طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان | |
| صفحه 1-37 | ||
| سعید محمودی بردزردی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری | ||
| 2. | مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) | |
| صفحه 38-65 | ||
| غلامعلی احمدی؛ طاهره احمدی | ||
| 3. | برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی | |
| صفحه 66-89 | ||
| سمیرا تیغ بخش؛ زهره سعادتمند | ||
| 4. | تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه | |
| صفحه 90-121 | ||
| جمیله علم الهدی؛ محبوبه رضائی دیگه سرایی؛ بابک یاری | ||
| 5. | تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی | |
| صفحه 122-143 | ||
| حسین زنگنه؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی | ||
| 6. | تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی | |
| صفحه 144-167 | ||
| فاطمه عابدی؛ مرتضی منادی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ علیرضا کیامنش | ||