1.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان

صفحه 1-37
سعید محمودی بردزردی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری

2.

مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان)

صفحه 38-65
غلامعلی احمدی؛ طاهره احمدی

3.

برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی

صفحه 66-89
سمیرا تیغ بخش؛ زهره سعادتمند

4.

تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

صفحه 90-121
جمیله علم الهدی؛ محبوبه رضائی دیگه سرایی؛ بابک یاری

5.

تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی

صفحه 122-143
حسین زنگنه؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی

6.

تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی

صفحه 144-167
فاطمه عابدی؛ مرتضی منادی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ علیرضا کیامنش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login