1.

واکاوی و تبیین ماهیت و ابعاد برنامه درسی تبلور یافته: مفهومی نو برای پدیده‌ای آشنا

صفحه 1-16
سعید صفایی موحد

2.

بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

صفحه 17-43
مهدی واحدی؛ مهرناز گوهری

3.

تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان

صفحه 44-81
اعظم زرقانی؛ مقصود امین خندقی؛ بختیار شعبانی ورکی

4.

برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

صفحه 82-109
یعقوب عزیزی

5.

ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی

صفحه 110-138
زهرا ابوالحسنی

6.

شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی

صفحه 139-169
رضا اقدام پور؛ نرگس کشتی آرای؛ رضا اسماعیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login