1.

بازنمایی وضعیت شناختی ارجاع در گفتمان روایی کودکان با اختلال اتیسم فارسی زبان براساس سلسله مراتب مفروض‌ بودگی

صفحه 1-33
ستاره مجاهدی رضائیان؛ عباسعلی آهنگر؛ پیمان هاشمیان؛ مهرداد مظاهری

2.

ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور در دانش‌آموزان سرآمد دختر

صفحه 35-71
سحر صوفی؛ امید شکری؛ جلیل فتح‌آبادی؛ سعید قنبری

3.

مقایسه میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس و ادراک حمایت های اجتماعی به شیوه شناختی رفتاری بر ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم

صفحه 73-99
فرزانه غنیمی؛ اصغر دادخواه؛ عصمت دانش؛ صادق تقی لو

4.

تأثیر برنامه‌ی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کم‌توان هوشی

صفحه 101-139
محدثه شفیع پور؛ فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب

5.

کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند

صفحه 141-168
شهروز نعمتی؛ کیومرث تقی پور؛ فاطمه علیزاده مارالانی

6.

مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش بازسازی شناختی بر خودکارآمدی اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری

صفحه 169-192
زهرا فدایی وطن؛ مهناز استکی؛ افسانه قنبری پناه؛ رویا کوچک انتظار

7.

اثربخشی روان‌درمانی مثبت نگر بر نشاط ذهنی، تاب‌آوری و شفقت به خود در مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی

صفحه 193-213
صدیقه گله گیریان؛ علی پولادی ریشهری؛ مولود کیخسروانی

8.

بررسی مقایسه‌ای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی

صفحه 215-232
فهیمه رضایی پور؛ تقی جباریفر؛ کاظم برزگر بفرویی

9.

مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران

صفحه 233-248
حمدالله خواجه حسینی؛ نورعلی فرخی؛ حسن اسدزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login