1.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم

صفحه 1-13
فرشته هاشمی؛ فریبرز درتاج؛ نور علی فرخی؛ بیتا نصرالهی

2.

پیش‏ بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد

صفحه 15-43
الهه حجازی؛ عاطفه عظیمی

3.

تعامل معلم- دانش‌آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف

صفحه 45-85
مسعود حسینچاری؛ فتانه قزل‌بیگلو؛ بهرام جوکار

4.

آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز)

صفحه 87-112
اسفندیار سپهوند؛ منیجه شهنی ییلاق؛ سیروس عالی پور بیرگانی؛ ناصر بهروزی

5.

تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان

صفحه 113-131
فاطمه قناعتیان جهرمی؛ سعید ارشم؛ رسول یاعلی

6.

تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان

صفحه 133-153
جواد امانی ساری بگلو؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ لیلا عبیدی

7.

پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی

صفحه 155-181
فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشا شریفی

8.

شناسایی عوامل تکنولوژیکی موثر بر شاداب سازی مدارس در شهرستان سرپل ذهاب

صفحه 183-201
وحید دوستی؛ الهام کاویانی

9.

بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجویان

صفحه 203-216
فرناز رادمهر؛ جهانگیر کرمی

10.

تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان

صفحه 217-237
ابوالقاسم یعقوبی؛ حسین نادری پور؛ مسیب یارمحمدی واصل؛ حسین محققی

11.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی

صفحه 239-268
مریم صفایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login