1.

تدوین مدل اضطراب کرونا در دانشجویان براساس حس انسجام و تاب آوری: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک شده

صفحه 1-32
ساناز عینی؛ متینه عبادی؛ نغمه ترابی

2.

نقش واسطه‌ای فراشناخت و فراهیجان مثبت در رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با اضطراب کرونا

صفحه 33-62
ایوب سقزی؛ حمیده یزدانی اسفیدواجانی؛ محسن گل محمدیان

3.

بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان ‌بر کیفیت زندگی، تعلل رفتار و تصمیم‌گیری دانش آموزان پسر متوسطه دوم

صفحه 63-88
ابراهیم نعیمی؛ محمد عادل پور

4.

اثر بخشی آموزش والدگری موفق به مادران بر سازگاری عاطفی، تحصیلی و اجتماعی دختران نوجوان

صفحه 89-120
سیده ساناز حسینی کلائی؛ مسعود اسدی

5.

تبیین شاخص های گسست در خانواده ایرانی متأثر از فرایند نوسازی: یک فراتحلیل کیفی

صفحه 121-158
کوثر دهدست؛ شهاب قبادی

6.

مقایسه‌ی تحلیلی شخصیت از دیدگاه روانشناسی با مفهوم شاکله در قرآن

صفحه 159-182
روح الله محمد علی نژاد عمران؛ مینا شمخی

7.

اثربخشی درمان پردازش مجدد هولوگرافیک بر انعطاف پذیری شناختی، کنترل عواطف و سازگاری اجتماعی بیماران افسرده اقدام کننده به خودکشی

صفحه 183-216
محمدنبی صالحی؛ کیومرث بشلیده

8.

پیش بینی افسردگی و افکار خودکشی زنان دارای همسر معتاد بر اساس استرس ادراک شده و ناگویی خلقی

صفحه 217-236
ستاره جانی؛ اکبر عطادخت

9.

مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی به شیوه فراشناخت و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش ناامیدی زوجین متقاضی طلاق

صفحه 237-266
یحیی عراقی؛ سعیده بزازیان؛ مجتبی امیری مجد؛ محمد قمری

10.

تحلیل چگونگی بهزیستی مسیر رشدی انتخاب شغل مطالعه موردی : دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر اصفهان

صفحه 267-303
مرتضی اسپنانی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login